flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Актуальні вакансії

21 жовтня 2024, 11:05

Святошинський районний суд міста Києва розшукує кандидатів для заповнення вакантних посад за спрощеною процедурою прийняття на державну службу відповідно до Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 №2136 та Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» від 12.05.2022 №2259, а саме.

Секретар судового засідання:

  • кількість вакантних посад – 12
  • посадовий оклад – 9 880 гривень

Провідний спеціаліст відділу кадрової роботи та управління персоналом:

  • кількість вакантних посад – 1
  • посадовий оклад – 8 591 гривень

Судовий розпорядник:

  • кількість вакантних посад – 2
  • посадовий оклад – 8 591 гривень

Провідний спеціаліст відділу інформаційного, комп'ютерного забезпечення та захисту інформації (ІТ-відділу):

  • кількість вакантних посад – 1
  • посадовий оклад – 9 880 гривень

Експедитор:

  • кількість вакантних посад – 2
  • посадовий оклад – 5 995 гривень

Діловод:

  • кількість вакантних посад – 2
  • посадовий оклад – 6 177 гривень

Для всіх вакантних посад передбачені такі умови праці:

  • премія і надбавка (в межах фонду економії заробітної плати);
  • оплачувана основна щорічна відпустка – 30 календарних днів на рік;
  • відпустка без збереження зарплати – до 14 календарних днів на рік;
  • оплачувані лікарняні;
  • 5-денний робочий тиждень;
  • робота зі справами та документами та інші службові обов’язки згідно до посадової інструкції;
  • для секретарів судового засіданні - фіксування судових засідань за допомогою технічних засобів та інші службові обов’язки згідно до посадової інструкції;
  • для ІТ-відділу - робота з документами, з автоматизованою системою документообігу суду - комп'ютерною програмою "Д-3" та іншим програмним забезпеченням в суді, обслуговування комп'ютерної та оргтехніки в суді, та інші службові обов’язки згідно до посадової інструкції;
  • гідні матеріально-технічні умови праці.

Загальні вимоги:

  • обов’язкова вимога: наявність диплому про вищу юридичну освіту не нижче рівня «Молодший спеціаліст», «Молодший бакалавр» за спеціальністю «Правознавство» тощо;
  • без вимог до стажу роботи (можливе працевлаштування шляхом переведення з іншого суду); 
  • вміння працювати в колективі, спілкуватися з громадянами;
  • уважність до деталей під час роботи з документами, вміння працювати з великим обсягом інформації;
  • вміння працювати на комп’ютері;
  • вміння користуватися офісною технікою (бажано);
  • сертифікат про рівень володіння державною мовою (до закінчення воєнного стану наявність сертифікату не є обов’язковою);
  • комунікабельність, стресостійкість, відповідальність.

В рамках спрощеної процедури прийняття на посади державної служби кандидатом до відділу кадрової роботи та управління персоналом (каб. 216) подаються такі документи (особисто, в письмовому вигляді):

  1. копія паспорту громадянина України;
  2. копія довідки про присвоєння РНОКПП (ІПН);
  3. копія диплому про освіту (з додатком);
  4. резюме встановленого зразка (бланк можна отримати в каб.216 або завантажити ТУТ);
  5. особову картку державного службовця (заповнюється власноручно, бланк можна отримати в каб.216 або завантажити ТУТ).

В день подання документів кандидат на посаду проходить співбесіду з керівником державної служби (керівником апарату суду), за результатами якої приймається рішення про відповідність кандидата заявленим вимогам та можливість прийняття його на роботу.

У разі позитивного рішення з працівником укладається строковий трудовий договір, а саме – на період дії воєнного стану до призначення на посаду переможця конкурсу, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Також встановлюється випробувальний термін.

Звертаємо увагу, протягом 3 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану державні службовці, що були прийняті на роботу під час воєнного стану за спрощеною процедурою, подають до відділу кадрів:

  • підтвердження про подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
  • сертифікат про рівень володіння державною мовою (отримати сертифікат можливо і під час воєнного стану, деталі на сайті – mova.gov.ua);
  • документи для проведення спеціальної перевірки та очищення влади.

Варто врахувати, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше 6 місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, буде оголошено конкурс в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.

З приводу працевлаштування слід звертатися до начальника відділу кадрової роботи та управління персоналом Скиданенко Тетяни Іванівни – 03148, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 27-А, кабінет 216, тел. (044) 298-59-81 в робочі години.