Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Святошинський районний суд міста Києва розшукує кандидатів для заповнення вакантних посад за спрощеною процедурою прийняття на державну службу відповідно до Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 №2136 та Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» від 12.05.2022 №2259, а саме.
Секретар судового засідання:
Загальні вимоги:
В рамках спрощеної процедури прийняття на посади державної служби кандидатом до відділу кадрової роботи та управління персоналом (каб. 216) подаються такі документи (особисто, в письмовому вигляді):
В день подання документів кандидат на посаду проходить співбесіду з керівником державної служби (керівником апарату суду), за результатами якої приймається рішення про відповідність кандидата заявленим вимогам та можливість прийняття його на роботу.
У разі позитивного рішення з працівником укладається строковий трудовий договір, а саме – на період дії воєнного стану до призначення на посаду переможця конкурсу, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Також встановлюється випробувальний термін.
Звертаємо увагу, протягом 3 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану державні службовці, що були прийняті на роботу під час воєнного стану за спрощеною процедурою, подають до відділу кадрів:
Варто врахувати, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше 6 місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, буде оголошено конкурс в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.
З приводу працевлаштування слід звертатися до начальника відділу кадрової роботи та управління персоналом Скиданенко Тетяни Іванівни – 03148, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 27-А, кабінет 216, тел. (067) 385-92-11 в робочі дні з 900 до 1800 год.