Святошинський районний суд міста Києва шукає кандидатів на посаду АРХІВАРІУСА.
Основні умови праці:
- посадовий оклад – 4 912 гривень;
- премія і надбавка (в межах фонду заробітної плати);
- оплачувана основна щорічна відпустка – 24 календарні дні на рік;
- відпустка без збереження заробітної плати – до 14 календарних днів на рік;
- оплачувані лікарняні;
- 5-денний робочий тиждень;
- робота зі справами та документами;
- підпорядкування завідуючій архівом суду;
- гідні матеріально-технічні умови праці в дружньому колективі.
Основні вимоги:
- тип посади – безстрокова (постійна);
- повна середня освіта;
- без вимог до стажу роботи;
- вміння працювати в колективі, спілкуватися з громадянами;
- уважність до деталей під час роботи з документами, вміння працювати з великим обсягом інформації;
- вміння працювати на комп’ютері, користуватися офісною технікою;
- володіння державною мовою;
- комунікабельність, стресостійкість, відповідальність.
Посадові обов’язки архіваріуса:
- Забезпечення зберігання документів, які надійшли до архіву суду.
- Приймання на зберігання від працівників апарату суду документи, що закінчені діловодством.
- Участь у розробленні номенклатури справ, перевірка правильності формування та оформлення справ під час їх передавання до архіву.
- Шифрування справ згідно з чинними правилами.
- Систематизація і розміщення справ в архіві, ведення їх обліку.
- Підготовка зведених описів справ постійного і тимчасового строку зберігання, актів для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.
- Ведення прийому громадян, видача копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в архіві суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового процесу відповідно до встановленого в суді порядку, у разі необхідності – підготовка супровідних документів.
- Приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документів, що підтверджують виконання судових рішень.
- Підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.
- Підготовка необхідних даних для складання звітності щодо роботи архіву.
- Контроль додержання правил протипожежної безпеки в приміщеннях архіву.
З приводу працевлаштування слід звертатися до головного спеціаліста з кадрової роботи Скиданенко Тетяни Іванівни – 03148, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 27-А, кабінет 219, тел. (044) 407-93-23.
!!!! Станом на 29.06.2022 вакансія заповнена.
Ви можете залишити свої контактні дані у відділі кадрів і ми повідомимо Вас, як тільки з'явиться потрібна Вам вакансія!